Saturday, March 27, 2010

'temanku' di pagi ini


jam menunjukkan angka 5..pagi! masuk ni sudah hampir 5 kali aku ulang alik melawat tandas! aduss..diarhea barangkali..hu3...

sungguh tidak diduga..diarhea ni telah menemani aku di kala aku berperang dengan lab report dan ulangkaji microbes gene di kala dinihari ini!

tapi...bersyukur sebenarnya kerana Allah mengutuskan sakit perut untuk menemani ku pg ni

kalau tak kerana sakit perut ni dah lama aku tergolek atas katil,sudah tentunya lab repot tidak akan mempuyai progress yg cukup maju spt sekarang...sudah sampai k bahagian conclusion! yeay!

disebabkan sakit perut ni, aku telah melakukan excercise night walking berkali2..setiap kali balik dr tandas mesti ada stu semngat baru utk meneruskan dan menyiapkan lab repot! ha3..gambate!

huish! kerja yg cukup bertimbun mnjadikan aku se'bz' perdana menteri (hyperbola terlebih! )
nak senaraikan sikit agar tidak lupa! (bak kata amal..)

-lab report immunology (1 april ) -assingment microbial physiolgy (6 april) -test microbial genetic (30 mac) -kuiz immunology (31 mac) -test immunology (7 april) -kuiz online psychology (31 mac) -job inteview ( 1 april) -surat permohonan LI (tak tahu bile..) -lab repot technic in biotech (bakal menanti)

hmm...banyak kan? kan? kan? (ayat mengada2! padahal ramai lg yg berganda sibuk dr ak..hu3)

k la..nak sambung buat lab repot lak..
salam..=p

No comments:

Post a Comment